.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهدتولیدکیفی ترین برنج دنیا درمعرض هجوم

شمال نيوز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس،با تأکید بر اینکه برنج های ایرانی از کیفیت بالایی نسبت به برنج های وارداتی برخوردار هستند ،گفت:واردات برنج آلوده و بی‌کیفیت در زمان برداشت محصول به جزء نادیده گرفتن تولید ملی معنای دیگری ندارد.

قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌و گو با خانه ملت،با بیان این مطلب که نابودی شالی‌زارها و رشد بی‌رویه ویلا در آن‌ها نتیجه بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری‌های دولت و بی‌توجهی به تولید داخل است، تصریح کرد: مسئولان در نظر داشته باشند که اگر نیازی هم به واردات برنج برای تأمین نیاز بازار باشد باید متناسب با کمبود آن محصول در کشور اقدام به خرید از سایر کشور‌ها صورت بگیرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه سؤال از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص واردات بی‌رویه برنج و در نظر نگرفتن نیاز بازار پس از بررسی بودجه اعلام وصول خواهد شد، افزود: وزیر جهاد کشاورزی باید پاسخ‌گویی بی‌توجهی به تولیدات ملی و نابودی آن‌ها باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مجلس،با تأکید بر اینکه برنج های ایرانی از کیفیت بالایی نسبت به برنج های وارداتی برخوردار هستند ،گفت:واردات برنج آلوده و بی‌کیفیت در زمان برداشت محصول به جزء نادیده گرفتن تولید ملی معنای دیگری ندارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از واردات بی‌رویه برنج در کشور، افزود: واردات بیش از نیاز و همچنین در فصل برداشت محصول مشابه در کشور نابودی تولید ملی را رقم زده است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه بسیاری از مردم نابودی شالی‌زار‌های آنان است، گفت: نابودی زمین‌های کشت برنج یعنی وابستگی به واردات برنج‌های نامرغوب و در نتیجه به خطر افتادن سلامتی افراد در جامعه در نتیجه مصرف محصول بی‌کیفیت و آلوده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس، با تأکید بر اینکه واردات برنج‌های بی کیفیت تشویقی برای کشاورزان کشور‌های صادرکننده بوده، تصریح کرد: چرا نباید با خرید به موقع محصولات کشاورزی و همچنین حمایت از تولید کشاورز داخلی را حمایت کرد؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، یادآور شد: برای محقق شدن حماسه اقتصادی باید حمایت از تولید داخلی جدی‌تر گرفته شده و با در اختیار قرار دادن انواع تسهیلات علاوه بر تأمین نیاز داخل با تولید ملی زمینه صادرات را نیز فراهم کرد./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 خرداد 1392
خدا را شکر یک نفر پیدا شده حرف دل برنجکاران را اعلام کرد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.